1. בחינת התיק והגשתו נעשית בהתאם להנחיות משרד הבריאות.
משך קלנדרי לקבלת האישורים, החלטה בדבר רישום האמ״ר ותוקפו הנם תלוי ונתונים להחלטת משרד הבריאות. אנו מתחייבים לבחון הבקשה ולהגיש אותה בצורה הנכונה ביותר לבעל הרישום, בהתאם לנתונים ולמסמכים שיתקבלו ולפי מסגרת ציר הזמן המוגדרת לעיל, כאשר פרקי הזמן בהם אנו ממתינים לתגובת הלקוח (וכלל הגורמים החיצוניים לסינק פרויקטים ורלוונטיים לבקשת הרישום) ו/או למידע נוסף אינם חלק מפרק הזמן הנספר בציר הזמן.
2. בהגשת בקשה לרישום אמ״ר נתאם ציפיות קודם התחלת בחינת התיק. בהתאם, אנו מסתמכים על מפרט דוח בחינת התיק שאנו מבצעים ויאושר ע"י הלקוח. כאשר מתבקש הארגון ו/או היצרן להמציא מסמכים בפרק זמן סביר, עד חודשיים. במידה ובפרק זמן של כשבועיים לא יתקבלו מסמכים נדרשים מהיצרן (מיצירת הקשר עמו), ייתכן ונבקש סיוע מצד הארגון לפנות אל היצרן בכדי לקדם העברת המסמכים.
3. בסינק פרויקטים אנו מקפידים על אבטחת מידע ובהתאם איננו מתחייבים לשמור מידע הקשור לתיק האמור. בשל כך אנו מכתבים את הארגון בתכתובות מול גורמים חיצוניים (יצרן וכד', למעט משרד הבריאות), במטרה שיהיה זמין לכלל המידע והמסמכים ויוכל לתעד את אלו.
4. שלבי העבודה כוללים: בחינת התיק (בסיומו יוגש דוח בחינה לארגון לאישור), איסוף מסמכים והגשה. לאחר הגשת דוח הבחינה נקבעת תצורת הבקשה לרישום וכך נפעל לרישום במשרד הבריאות. במידה ויבקש הארגון לשנות את תצורת הבקשה לרישום לאחר שלב זה ו/או במקרה שבו יופסק הטיפול בתהליך הבקשה לרישום לתקופה העולה על 30 יום ממועד הגשת דוח הבחינה לארגון, תידרש בחינה מחודשת לבקשת הרישום והארגון יידרש לשאת בעלות זו (עלות ביצוע השירות כתיק רישום חדש).
5. מקצועיות הגשת התיק למשרד הבריאות מסתמכת על ניסיון מצטבר שלנו בסינק פרויקטים, ובהתאם מסמכים בתוצרתם הסופית המוגשים למשרד הבריאות הנם בגדר קניין רוחני של סינק פרויקטים ולמעט משרד הבריאות לא יימסרו לגורמים אחרים.
6. אישור תקופתי לפי צו יבוא חופשי: השירות המוצע הנו ל-12 חודשים ממועד הסדרת התשלום עבור שירות זה ומתייחס לבקשות הרישום המקושרות להצעת מחיר זו. הוספת פריטים שאינם במסגרת בקשות הרישום המקושרות להצעת מחיר זו, יידרשו לתוספת עלות נוספת כמפורט בהצעת המחיר (במידה ומדובר בקבוצת פריטים הנכללים באותה רשומה באישור היבוא, תהא ההתייחסות כאל רשומה יחידה). בהגשת בקשה לאישור לפי צו יבוא חופשי אנו מסתמכים על תכולת ופירוט הטופס הראשוני שמילא הארגון או לחילופין בהתאם לאישור תקופתי קודם, כאשר יתבקש הארגון ו/או היצרן להמציא המסמכים בתוך 4 שבועות. במידה ולא יתקבלו המסמכים הנדרשים – יוקפא התהליך עד המצאת המסמכים שהתבקש הארגון ו/או היצרן להעביר. במידה ובפרק זמן של כשבועיים לא יתקבלו מסמכים נדרשים מגורמים מעורבים (כגון עמיל המכס, מסווג, ספק וכד'), ייתכן ונבקש סיוע מצד הארגון לפנות אליהם בכדי לקדם העברת המסמכים.
7. אישור יבוא חד פעמי יטופל לאחר הסדרת התשלום, כאשר הגשה למשרד הבריאות תהא לאחר קבלת המסמכים הנדרשים מצד צוות הרגולציה מול היבואן/יצרן/ספק. מועד קבלת אישור יבוא חד פעמי על ידי משרד הבריאות הנו כ- 10 ימי עבודה מרגע הגשת הבקשה.
8. תנאי תשלום וביטול: תשלום יימסר קודם תחילת עבודה. ניתן לבטל התקשרות זו ולקבל החזר עבור כמות התיקים שטרם נפתחה עבורן עבודה בפועל (פניית גורם ממחלקת רגולציה ללקוח או מי מטעמו, כגון יצרן, ספק וכד׳), כאשר: עד 30 יום ממועד אישור הצעת המחיר והתשלום (המאוחר מביניהם), יינתן החזר בסך 75%; עד 60 יום 50%; עד 90 יום 25%; מעל 90 יום לא יינתן החזר. במסלול SYNCPREMIUM תישמר זכות השימוש בתשלום התיקים עד 3 שנים ממועד אישור הצעת המחיר. המחיר אינו כולל מע״מ ואליו יתווסף מע״מ כחוק. ניתן לשלם באמצעות העברה בנקאית / שיק / כרטיס אשראי.
החזר/ זיכוי ללקוח יבוצע לפי חישוב המחיר המלא של השירותים (לרבות תחשיב הנחות כלשהן הניתנו במסגרת רכישת שירותי באנדל למינהן).
9. הצעת מחיר זו כוללת את המצוין לעיל, עבודה משרדית, עלות זמן ונסיעות. תשלומים אחרים אינם נכללים בהצעה זו (כגון תשלום אגרה, עריכה לשונית, תרגום, עיצוב או עיבוד גרפי).
10. אחריות סינק פרויקטים תוגבל לסכום התמורה שתתקבל בפועל מהמזמין בגין השירותים כאמור. למען הסר ספק, סינק פרויקטים אמונה על הגשת הבקשה לרישום וכן על הגשת מסמכים שיבקש משרד הבריאות להשלים (במידת הצורך) בהתאם למסמכים שיעביר הארגון. הפקת האישור הסופי הנו תלוי משרד הבריאות.
11. הצעת מחיר זו תקפה למשך 30 יום.