0
sync logo

תנאים כללים-defence

  1. תשלום יימסר בתחילת העבודה, אליו יתווסף מע"מ כחוק. לאחר הסדרת התשלום, יישלח אליכם תכנית מסודרת לסקירת מוכנות ההגשה.

2. לאחר אישור הסכם התקשרות זה ו/או תחילת העבודה, במידה ותהליך הרישום כספק משרד הביטחון יופסק (ובהנחה וטרם הוגשה בקשה לרישום במשרד הביטחון), יוחזר לארגון 25% מסך העלות לביצוע השירות, למעט מקרה בו הסיבה היא ביטחונית או רפואית שאז תשלום לסינק פרויקטים הוא מלא.

3. כחלק מתהליך הגשת הבקשה לרישום - נתאם פגישה להחתמה ולאיסוף מסמכים (פגישה תתקיים במשרדי סינק פרויקטים).

4. באחריות הארגון לפנות לגורמי חוץ שאין לסינק פרויקטים גישה אליהם (כגון אגף רישוי עסקים ברשות המקומית, בנקים, עו"ד וכד') בכדי לבקש מהם אישורים נדרשים במסגרת התהליך.

5. במסגרת תהליך זה נדרש שיתוף פעולה מצד הארגון. סינק פרויקטים בע״מ מתחייבת להגיש הבקשה בפרק זמן קצר ככל הניתן ממועד קבלת המסמכים, המידע והחתימות הנדרשים מצד הארגון, בהתאם להנחיות משרד הביטחון. משך תקופת ההתקשרות, הטיפול והליווי בתהליך הגשת הבקשה לרישום ספק במשרד הביטחון הנו לכל היותר 6 חודשים ממועד אישור הצעת מחיר זו. לאחר מועד זה סינק פרויקטים בע״מ שומרת לעצמה את הזכות לסיים את ההתקשרות במסגרת הסכם זה. למען הסר ספק, במקרה כזה, לא יוחזר תשלום למזמין.

6. סינק פרויקטים וכל מי מטעמה לא יישאו באחריות לנזקים שיגרמו בקשר עם ביצוע השירותים, למעט ככל שהנזקים כאמור נגרמו על ידי סינק פרויקטים בזדון או ברשלנות רבתי. אחריותה של סינק פרויקטים בע״מ בקשר עם השירותים כאמור תוגבל לסכום התמורה שיתקבל בפועל.

7. משך קלנדרי לרישום ספק במשרד הבטחון, תלוי במשרד הבטחון בלבד.

8. תוקף ההצעה -30 יום.

צרו קשר
cross
0
    עגלה ריקהחזרה לחנות